Visai SOMFY produkcijai taikoma 3 m. garantija, o garažo vartų automatikoms 5 m. garantija.
SOMFY klientų ir vartotojų pasitenkinimas mus skatina stengtis ir toliau tobulėti. Mūsų strategijos pagrindas yra teikti kokybišką produktą ir paslaugas, kuriomis džiaugiamasi kiekvieną dieną. Kokybė yra SOMFY gamintojo suteikta galimybę nuolat tobulinti savo patirtį įvairiomis automatikomis.
Kokybė yra SOMFY prekės ženklo pagrindinė savybė.

Pagal surinktus pagrindinius 2019 m. duomenis 85% klientų liko pasitenkti SOMFY produkcija.
Gauti 68 taškai iš „Consumer Net Promoter Score“ įvertinant klientų lojalumą užduodant klausimą „Ar rekomenduotumėte SOMFY kolegai ar draugui?“
Tai apklausų, atliktų su montuotojais, platintojais, gamintojais ir surinkėjais visoje grupėje, 17 šalių (išskyrus Prancūziją) rezultatai.
Prekės ženklas sutelkia visas operatyvinio meistriškumo žinias dėl kokybiškų produktų.
Sukūrėme kokybės valdymo sistemą, kad palaikytų mūsų augimą sektoriuje, kuriame vyksta gilūs pokyčiai. Tikslas yra pasiūlyti nepriekaištingą kokybę visais būdais ir visais veiklos lygiais, siekiant išplėsti mūsų produktų, prijungtų sistemų ir paslaugų pasiūlą.
Ši evoliucija remiasi trimis pagrindiniais principais: klientų išklausymu ir patenkinimu, įkūnija visų darbuotojų nuolatinio tobulėjimo požiūrį ir skersinių procesų organizacijoje diegimas, siekiant pagerinti įvairių grupės įmonių sąveikos efektyvumą.
Dėl įprastų metodų ir vadybos ritualų, kuriuos lengva įgyvendinti, kiekvienas darbuotojas daro įtaką kokybei ir klientų pasitenkinimui. Be to, trumpalaikiai potencialūs klientai arba trumpų intervalų valdymas (SIM) kasdien veikia našumą. 8D raiškos metodas naudojamas mokytis iš problemų, su kuriomis susiduriame kaip komanda, laikydamiesi tų pačių loginių samprotavimų.
Kadangi statybų sektoriaus skaitmeninė transformacija reiškia trumpesnį kūrimo laiką ir vis aukštesnį kokybės lygį, eksploatacinės kompetencijos yra vienas iš veiklos svertų. Tai yra vienas iš raktų 2030 m. Ambicijų strateginę programą.